2013. június 12., szerda

Fürdősók

Kérésre készült ez a háromféle fürdősó.
Mindnek az alapja a tengeri só és extra szűz olíva olajban kevertem el az illóolajokat. A Pihentető színét a  körömvirág adja és narancs illóolajat tettem bele. A Nyugtató levendulás és természetesen az illóolaj is levendula. A Frissítő-be kevertem szárított mentalevelet és borsmenta illóolaj került bele.
Fürdősóból egy fürdőhöz elég nagy mennyiséget kell használni, hogy valóban elérjük a kívánt hatást. 2-3 evőkanálnyi kevés! Egy-egy üveg akkora mennyiségű fürdősót tartalmaz, hogy egy fürdőhöz, illetve egy kéz- vagy lábfürdőhöz bőven elég. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki!!!Ilyet én is készítettem régebben,már nagyon készülök újra,mert hiányzik.

    VálaszTörlés
  2. Hogy készül az ilyen fürdősó?? Mit mivel keversz ki???

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...