2012. június 28., csütörtök

Latinka nyári ajándéklánca

Vívódtam, hogy jelentkezzem-e Latinka ajándékláncára, de végül is bevállaltam És.. nem bántam meg, sőőőt! Azt hiszem a következőt sem fogom kihagyni!
Nekem ezt a sorrendet dobta a gép. :))
...
Kirszti (=Kriszti)
Kismaccs
xLeki (=Edit)
...
Ez azt jelentette, hogy Kirsztitől én kapok, xLekinek én adok.
Most pedig mutatom kitől mit és kinek mit... :))

Kirsztitől egy szépséges nyakláncot kaptam. A színe, a formája, a nagysága... kiráááály! :)) És kaptam egy müzliszeletet is, de azt már megettem.
Köszönöm szépen Kirsztinek!
Kirszti fotója

xLeki - Ritának egy csomagocskát állítottam össze. Mivel előtte puhatolóztam nála mit szeret, ezért tettem bele egy levendulás zsákocskát (idei levendulával!), egy narancsos-fahéjas, egy rózsaszín agyagos natúr szappant  és a készülő szappan kollekcióm első darabját. Remélem nem fogja megbánni, hogy tőlem kapott ajándékot és használat közben is tetszenek a szappanjaim.
Rita fotója
Na, de... Rita volt olyan aranyos, hogy nem jött üres kézzel. Kaptam tőle egy kicsiny tűpárnát (már be is fogtam "dolgozni") és egy cseresznyés (vagy meggyes?) madárkát, aki már az ajtónkat díszíti. Nagyon-nagyon tetszenek! 
Köszönöm szépen Ritának!



4 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...