2011. május 31., kedd

Így készült ...

Amikor a páromtól megkaptam az általa készített szappanöntő formámat, elhatároztam, hogy egy olyan szappannal avatjuk fel, ami nekem lesz jó, mármint az én bőrömnek. No, a gondolatot tett követte. Kutyultunk egy kakaóvajas, körömvirágos, illatmentes szappant és zutty, már benne is volt a formában. 
Tudtam, hogy a faformába öntött szappant nem szokás betakargatni, de biztos, ami biztos alapon egy réteg vékonyabb törölközőt ráterítettem. Persze, nem kellett volna ... futhattam vele a hűtőhöz, mikor megjelent a túlmelegedés jele. Szerencsére nem lett semmi baja.
2 nap után hipp-hopp kijött a formából. Nagyon könnyen és szépen lehetett vágni.
Pont kézbe illő szappankákat vagdostam; lett is belőle jó pár darab. Egy-két nyisszantás itt-ott a külcsín kedvéért. Már csak valami találó nevet kellett találnom. Gondolkoznom nem kellett sokáig, hiszen az első ami eszembe jutott a felvágáskor, tökéletesen megfelelt. SAJTOCSKA
És íme .. ezek ők: 

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...